Δευτέρα 17 Μαΐου 2010

Κάποιος γιορτάζει ...



25 σχόλια:

Benikos place είπε...

Χρόνια του πολλά λοιπον όποιος και ναναι!

Δημιουργία είπε...

Αυτος-η που γιορταζει να ειναι πολυχρονος,ευτυχισμενος και γεματος υγεια.

Side21 είπε...

«Κάτι τέτοιες μέρες …
στα μέσα του Μάη …
με τη φύση στολισμένη …
με χρώματα κι αρώματα …
γεννήθηκε ο πατέρας μου …
Ίδια ημερομηνία γεννήθηκε …
ο πρώτος εγγονός του πατέρα μου …
ίδιο όνομα – επίθετο – πατρώνυμο …
ανήμερα της ονομαστικής μου γιορτής !!!
Με λίγες ώρες διαφορά ήρθα στον κόσμο κι εγώ !!!
Ευχαριστώ όλους τους φίλους μου για τις ευχές …
ειδικά αυτούς που με θυμήθηκαν με e-mails …
και με σχόλια στην προηγούμενη ανάρτηση !!!»

mtryfo είπε...

Χρόνια πολλά φίλε μου, νάσαι πάντα καλά και να σε χαίρονται όλοι οι δικοί σου...

Roadartist είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ,

ΟΜΟΡΦΑ,

ΓΕΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑ,

ΑΓΑΠΗ!

ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!! :))

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια ουσιαστικών εμπειριών!

BUTTERFLY είπε...

Χρονια Πολλα! Χρονια Καλα! Χρονια Γεματα!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ.

ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.

Βάσσια είπε...

Χρόνια Πολλά :-)

(η φωτογραφία με την ίριδα πίσω καταπληκτική - από τα ομορφότερα φυτά της φύσης).

Καλή σου εβδομάδα!

VAD είπε...

Σιδερένιος,Σιδερή:))

Thalassenia είπε...

Χρόνια Πολλά Καλά και Όμορφα.
Ένα δώρο για σένα ξεχασμένο εδώ.
Ψάξε λίγο.

demetrat είπε...

χρόνια σου πολλά και πάντα γερός.
:)
δ

ξωτικό είπε...

Ποιός καλέε;;;
Δεν κατέχω καλά και τις γιορτές αλλά στις ευχές έχω ...μαγικές ιδιοτητες ....χαχα
Ότι ονειρεύεται να έχει υγεία και δύναμη να το παλέψει και να έχει την σοφία να απολαμβάνει όλες τις μικρές χαρές που υπάρχουν γύρω του!

Lilith είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!
Πάντα υγιείς και ευτυχισμένοι! :)

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Να μας ζήσεις ρε κνιτόφατσα!
Πολύ σε πάμε...

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια όμορφα, γεμάτα ευτυχία, χαρά και όνειρα!

Χρόνια Πολλά!

Φιλιά Πολλά!

phlou...flis είπε...

πολλές ευχές

Skouliki είπε...

χρονια πολλα λοιπον με υγεια και πολλα χαμογελα

η κοπέλα με το καναρινί φόρεμα είπε...

Ωωωω... τι όμορφα!!! Χρόνια Πολλά! Δεν γνώριζα. Χίλιες καλές και ειλικρινείς ευχές για ευτυχία κι αγάπη.

Σε φιλώ φίλε μου πολύ.

Giorgos Varvakis είπε...

Χρόνια πολλά φίλε Σιδερή!!
Όχι δε σε ξέχασα. Έπεσε πένθος μέσα στην οικογένεια την περασμένη εβδομάδα και δε μπορούσα να λειτουργήσω φυσιολογικά.
Ας είναι!!
Να είσαι καλά και να χαίρεσαι όλες τις αγάπες σου :)

marianaonice είπε...

Χρόνια ...του πολλά πολλά!!!!
Ποιός όμως γιορτάζει??
Ευχές μου: ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΤΟΥ!!!
:)))

Ανώνυμος είπε...

Xρόνια πολλά και σε σένα και σε όσους αγαπάς και γιορτάζουν. Να 'σαι καλά και να τους χαίρεσαι!

Benikos place είπε...

Σιδερή, αν ο Γιός σου περάσει από Βερολίνο στείλε μου μαιλ να σου στειλω τηλεφωνο για να τον συναντήσω.Χαιρετισμους και σου υποσχομαι να βρεθουμε τον Οκτωβρη !

island είπε...

Χρόνια πολλά :)

leondokardos είπε...

Πολλά χρόνια, χρόνια πολλά, γεμάτα υγεία και χαρά.